Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen. Misschien staat je antwoord daar al tussen!

FAQ

Verzending

Verzendtijd
Wij streven ernaar om je pakketje dezelfde dag te verzenden wanneer jij voor 16:00 besteld. Tijdens drukke periodes of in het geval van een pre-order kunnen de verzendtijden langer zijn.

Bestelling te laat
Wij volgen alle bestellingen vanaf het moment dat ze op de post gaan. Als je bestelling niet binnen 3 werkdagen aankomt en geen pre-order bevat, kun je ons dat laten weten door een mailtje te sturen. Wij zullen dan je bestelling voor je opzoeken.

Retourneren en terugbetaling

Je dient je retour binnen 14 dagen aan te melden via onze mail: Info@sprinze.nl

Meer info vind je op deze pagina

Garantie

Wij geven om de kwaliteit van onze items en doen ons best om de items in topconditie bij jullie aan te leveren.

Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op via Info@sprinze.nl dan zoeken we samen naar een oplossing.

Merk je dat er een productiefout of iets dergelijks in jouw ontvangen item(s) zit(ten) dan verzoeken wij je dit z.s.m. uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst aan ons kenbaar te maken via info@sprinze.nl middels foto’s.

Indien wij binnen 24 uur na ontvangst niets hebben vernomen dan geldt er geen garantie op lussen, haken, pullen en losse draden.

Wij bieden geen was garantie op onze artikelen. Mochten er na het wassen van je bestelde item(s) problemen ontstaan is dit eigen verantwoording.

Betaalmethoden

Klarna
Met Klarna betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. 

IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Creditcard
Als je kiest voor een betaling met creditcard, vul je je creditcardnummer, kaarthouder, vervaldatum en verificatiecode in.

Contact

Om ons zo snel mogelijk te bereiken kun je gebruik maken van de chatfunctie rechts onder in je scherm! Als je vraag geen haast heeft, of als je een retourformulier wilt aanvragen dan kan dit via het contactformulier.

Contact